verzendbeleid

Verzendbeleid

Bij sfeerwonenenzo.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze producten genieten.

 

HOE LANG DUURT DE LEVERING?

1) Verwerkingstijd (1-2 werkdagen):

 

Bestelbevestiging

Aanpassingen

Kwaliteitscontrole

Verpakking

2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 5 -10 werkdagen):

De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons opslagcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.

 

Totale verwachte bezorgtijd (schatting):

 

Nederland  5 - 10 Werkdagen* (standaard verzending)

België 5 - 10 Werkdagen* (standaard verzending)

 

* Alle levertijden hierboven zijn exclusief bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.

Uiterlijk besteltijdstip 21:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) ma – vr

 

WAT KOST DE VERZENDING

Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending wereldwijd. Mochten er wel kosten in rekening worden gebracht, zijn deze kosten te vinden in de checkout. 

 

WAAR IS MIJN PAKKET?

Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail. 

 

Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende delen verzonden worden.

 

Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.

 

KLIK HIER VOOR ONZE RETOURVOORWAARDEN

Defect product?

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuwe pakketten en kunnen we helaas geen terugbetaling betalen. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

 

Verloren pakket?

In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wil overgaan tot ons

Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor:

Indien een pakket geleverd wordt dan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Sfeerwonenenzo de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gaat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wil gerechtigd om €8,95 euro van het bedrag dat je retour

krijgt, in te houden. Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

 

WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?

In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld. 

Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail:info@sfeerwonenenzo.nl Telefoonnummer: T: 0299 – 474 919

CONTACTGEGEVENS:

E-mailadres: info@sfeerwonenenzo.nl

Telefoonnummer: T: 0299 – 474 919

Fysieke adres: Gedempte Singelgracht 6 1441 AP Purmerend

Of bekijk onze Contactpagina

Of bekijk onze FAQ-Pagina: Veelgestelde vragen