Veelgestelde Vragen
Veelgestelde Vragen
Heb je een vraag over je bestelling, levering of retour? Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Over Sfeerwonen Enzo
Wie zijn jullie?
Sfeerwonen Enzo is een Nederlands meubelmerk dat al meer dan 23 jaar actief is in het ontwerpen, produceren en leveren van unieke houten meubels. Wij werken zonder tussenpartijen en produceren al onze meubels zelf, in samenwerking met vakmensen en ambachtslieden.
Hebben jullie een showroom?
Wij hebben bewust geen fysieke showroom meer. Door direct vanuit onze werkplaatsen en magazijnen te leveren, kunnen we onze prijzen scherp houden en de hoogste kwaliteit garanderen. Alle producten zijn uitgebreid online te bekijken met duidelijke foto’s en specificaties.
Bestellen
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Op de productpagina wordt aangegeven of het artikel op voorraad is. Bij voorraadartikelen geldt: voor 14:00 uur besteld = de volgende werkdag in huis.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je per ongeluk iets verkeerd besteld of wil je iets aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zodra je bestelling is verwerkt of verzonden, kunnen we deze helaas niet meer wijzigen.
Levertijd & Bezorging
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Voorraadartikelen: voor 14:00 uur besteld = volgende werkdag in huis
- Bestellingen na vrijdag 14:00 uur worden op dinsdag geleverd (geen levering op maandag)
- Leveringen vinden plaats op zaterdag en maandag tot 14:00 uur
Wie bezorgt mijn meubels?
Wij werken met een gespecialiseerde koeriersdienst voor meubeltransport. Na je bestelling nemen we contact met je op om een geschikt bezorgmoment in te plannen. Zo zorgen we voor een vlotte en zorgvuldige levering.
Ontvang ik een track & trace?
Ja. Je ontvangt op de avond vóór levering, rond 20:00 uur, een e-mail met een track & trace-link. Check ook je spamfolder als je deze e-mail niet ontvangt.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Als je niet thuis bent, kan de koerier het pakket bij de buren afleveren. Lukt dit niet, dan ontvang je een bericht om een nieuw bezorgmoment af te spreken. Let op: wij leveren niet aan afhaalpunten.
Worden meubels ook naar boven gebracht of gemonteerd?
Onze bezorgers leveren tot aan de begane grond en bieden geen installatieservice. Zorg dus dat de plek goed bereikbaar is en dat er hulp aanwezig is als meubels naar boven moeten.
Retourneren & Ruilen
Kan ik een product retourneren?
Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd. Meer informatie vind je op onze pagina Retourvoorwaarden.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld. Neem altijd eerst contact met ons op vóór je een retour aanmeldt.
Contact & Klantenservice
Hoe neem ik contact op met Sfeerwonen Enzo?
Onze klantenservice staat voor je klaar bij vragen of opmerkingen.
- E-mail: info@sfeerwonenenzo.nl
- Telefoon: 085 - 0430036 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur)
Heb je een andere vraag? Mail of bel ons gerust, we helpen je graag verder.