Retourbeleid

KLIK HIER OM HET RETOURFORMULIER TE DOWNLOADEN

Bedenktijd/retour

Vanaf de eerste mail die u naar een klantenservice stuurt over uw retourzending wordt deze in behandeling genomen. Door drukte is het niet altijd mogelijk om direct te reageren. Meerdere mails sturen is niet nodig: het wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op (Sfeerwonen enzo contact) Sfeerwonenenzo streeft ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als u problemen heeft met de verzending of het product neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Het kan weleens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €16,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sfeerwonen.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk):
  3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Grote meubels kunt u retour aanmelden door contact met ons op te nemen, wij halen de meubels gratis op.

 

Beschadigde producten bij aankomst

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode, voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel

van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje of een terugbetaling. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via

 

Productiefouten of defecten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat zich al enige tijd een productiefout voordoet. Het moet echt gaan om en gebrek. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en het voldoet niet meer aan de norm die de fabrikant heeft voorgeschreven. Slijtageonderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Onder

slijtageonderdelen vallen onder andere maar niet uitsluitend:

  • ACCU's,
  • Remblokjes en -schijven, remvoeringen, remtrommels,
  • Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen
  • Bewegende onderdelen in de breedste zin van het woord

 

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kun je contact opnemen via onze klantenservice.

 

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op. Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via de klantenservice 

 

KLIK HIER VOOR ONZE CONTACTPAGINA!

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Mocht het nog niet duidelijk zijn dan hebben we hier enkele veel gestelde vragen over ons

retourbeleid opgesomd:

  1. Wat is de retourperiode?

Je kunt een product binnen 30 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen.

  1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten net geopend zijn geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de

terugbetaling te verwerken.

  1. Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden dan u aan retourzendingen met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen dagvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

 

Voor grote meubels geld dat wij dit product kosteloos retour ophalen.

  1. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?

Nee, je dient contact met ons op te nemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

  1. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op  info@sfeerwonenenzo.nl Het team van Sfeerwonenenzo werkt zeven dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie binnen 3-5 werkdagen en helpen je graag verder!

  1. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing, voeg een foto wij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na

ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. "U kunt hiervoor contact opnemen met  info@sfeerwonenenzo.nl. Voor grote meubels halen wij het product gratis bij u op. Neem hiervoor contact met ons op zodat wij een afspraak met u in kunnen plannen. 

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen: info@sfeerwonenenzo.nl

 

Mail ons voor het retourformulier.

KLIK HIER OM HET RETOURFORMULIER TE DOWNLOADEN

 

CONTACTGEGEVENS:

E-mailadres: info@sfeerwonenenzo.nl

Telefoonnummer: 0299 – 474 919

Fysieke adres: Gedempte Singelgracht 6, 1441 AP, Purmerend

Of bekijk onze Contactpagina

of bekijk onze FAQ-Pagina: Veelgestelde vragen