Vragen over verzending

Je kunt een artikel retourneren door contact met ons op te nemen en ons het ingevulde retourformulier door te sturen.

Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Ja, bij het retourneren betaal je eigen verzendkosten. Raadpleeg ons retourbeleid op de website voor meer informatie over eventuele verzendkosten voor retourzendingen.

Na ontvangst van je retourzending streven we ernaar deze binnen 5 werkdagen te verwerken. Je ontvangt een bevestiging zodra de verwerking is voltooid.

Vragen over verzending

Nee, we accepteren voor nu alleen bestellingen van Nederland en België.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Ook wordt je via onze leverancier op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt geleverd.

Neem contact op met onze klantenservice en we zullen ons best doen om de status van je bestelling te achterhalen en je verder te assisteren.

Vragen over bestellingen

We accepteren betalingen via Ideal, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Raadpleeg ons betalingsbeleid voor meer informatie.

Ja, je ontvangt een factuur per e-mail zodra je bestelling is voltooid. Je kunt ook een kopie van de factuur vinden in je account.

In de meeste gevallen brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen. Eventuele kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

Als je een betalingsfout hebt gemaakt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice voor assistentie.

Algemene vragen

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@sfeerwonenenzo.nl of telefonisch op T: 0299 – 474 919

Ja, deze zijn te vinden in ons assortiment. Ook zijn deze op te halen in onze fysieke winkel.

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice een stuur indien mogelijk foto's van het beschadigde artikel mee. We zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden.